maanantai 28. syyskuuta 2015

Materialismionnellisuus

Miten voikaan pieni ihminen olla näin onnellinen jostain materialista :D

Mun on aivan pakko esitellä muutama hieno tuote. Tätä postausta ei ole tehty yhteistyössä vaan haluan itse mainostaa näitä pienyrityksiä. Oon itse ihan rakastunut joten jos joku muukin sattuu ihastumaan :)

Tänään saapui siis kauan (1vko) odotettu posti kotiin. Sieltä paljastui mitä hienoin nahkacollie t-paita ja huppari.
Kummatkin paidat on harmaita (tumma ja vaalea). Colliet on tottakai tricoloreja koska Ekakin on. Kummatkin paidat istuvat hyvin päälle ja ovat juuri oikean kokoisia mulle. Etenkin tuo huppari on mitä pehmein♡

Paidat on tilattu Waldogsin sivuilta, käsiala on Sinije Design. Sinije piirtää opiskelun ohella hauskoja koira kuvia joita saa painettua vaikka ja mihin. Löytyy housuja, kasseja, paitoja, mukeja jne. Niin ja niitä kuvia vasta löytyykin, rotuja tulee kokoajan lisää ja niitä saa myös itsekin ehdottaa.


Tämä colliepussukka onkin jo kuukausi sitten saatu mutta mun on pakko esitellä vielä sekin. Väri ei ole oma suosikki (vihreä) mutta se oli ihan heti pakko saada. Eikä tuolla hetkellä muita värejä ollut tarjolla. Pussiin mahtuu hyvin kaikki kisoihin tarvittavat lappuset ja lippuset. Meidän pussi sisältöön kuuluu kisakirjat, rokotuskirja ja rekisteritodistus.

Pussin olen tilannut Qaos nimisestä pienyrityksestä. Rotuja on harmittavan vähän mutta niistäkin kannattaa kysyä Jannicalta!

1 kommentti: