sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Nollatili avattu!

Juostiin tänään i-hahin järkkäämissä kisoissa kolmen startin verran, hypäri ja pari aksarataa.

Aloitettiin hyppyradalla. Jännitin ihan jumalattomasti koska mulla ei ollut hajuakaan onnistuuko kepit, en niitä halunnut mennä tekemään sateeseen, puhaltelin sitten ahdistukseni kävellessä paikalleni. Rata meni tosi siististi alusta loppuun mutta xhyppyjen välissä valssasin liian myöhässä jolloin Eka tiputti riman. Sieltä siis 5vp. 
Ensimmäiseltä agilityradalta haettiin meidän eka nolla!!!!! Meno olisi saanut olla vähän reippaampaa mutta mitä pienestä. Oltiin lopulta 31 koirasta 5.sijalla. Pikkasen tärisin suorituksen jälkeen :D
Toinen agilityrata ei mennyt ihan niin putkeen kuin edelliset. Marian kanssa keskusteltiin ohjauksista mun rataantutustumisen jälkeen ja sain hyvän lähtövinkit jota päätin kokeilla. Mä kuitenkin otin vasemman käden sijasta oikean ja valssasin väärään suuntaan. Peitin siis Ekan reitin esteelle jollon se sinkosi putkeen. Juoksin siinä sitten hihittäen yleisön ja kuuluttajan mukana. Viimeiseltä esteeltäkin tuli ohi. Hylkyhän se mutta hauskaa oli :D
Hieno kisapäivä siis! Vihdoin alan luottamaan tuon keppeihinkin. Niin hieno Eka<3

Meidän kisapäivä tosin päättyi ärsytykseen kun tyyppi kusi(!!!) mun huomaamatta halliin. Sieltä sitten ropisi 25e pissasakkoa. Jeee.

5 kommenttia:

  1. Ihan huippua paljon onnea!! Ja äänetkin videoissa, nyt on hyvä päivä :D

    VastaaPoista
  2. Onnea! :)

    Ps. Mua häiritsee, kun piirrät nuo välit ahtaiksi :D Esteväli on radoilla makseilla normaalisti 5-6m :D

    VastaaPoista