torstai 1. tammikuuta 2015

Uudenvuoden ihmelapsi

Tasan vuosi sitten, 1.1.2014, suuntasimme äitini kanssa kohti Leppäkoskea, kohti uutta elämäni ihmettä. Tasan vuosi sitten minun elämääni saapui aarteeni, Eka.

Vuoteen 2014 mahtui paljon iloa, surua, hymyä ja myöskin kyyneleitä. Eka on opettanut minulle jo tämän ensimmäisen vuoden aikana niin paljon, että sitä ei voi oikein edes sanoin kuvailla. Se, että olen oppinut ymmärtämään ja kouluttamaan koiraa, niin ennenkaikkea olen saanut itselleni myös parhaan ystävän.

Uudelta vuodelta toivon onnistumisia, terveyttä sekä tietenkin iloista mieltä. Toivon, että vuosi 2015 on antaa minulle vähintään yhtä paljon kuin edellinen vuosi.

Kaikille myös suunnattomasti hyvää ja menestyksekästä uutta vuotta :)

2 kommenttia:

  1. Hei! sinulla on ihan mahtavan ihana koira blogi ja todella kaunis koira :) olisiko mahdollista että voisit seurata uutta koira blogiani kun meille tuli 3 viikkoa sitten koira? tietysti seuraisin takaisin! (voi liittyä helposti lukijakseni vaalean punaisesta pallosta ylhäällä) --> http://jellonat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ei ole mun tyyppinen blogi, joten jätän seuraamatta :)

      Poista