keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Eka 1-vee♥

Kamalaa. Siitä on VUOSI kun tänne ihmeelliseen maailmaan syntyi mun oma silmäteräni, mistä en edes tiennyt vielä mitään, Ekan ottopäätöskin tuli niin yllättäen, mitä ei meinannut edes tulla kun en uskaltautunut kysymään äitiltä lupaa, kunnes Jessica kannusti ja äitipä päätti yllättää totaallisesti vastauksellaan. Mutta nopeaa päätöstä ei hetkeäkään ole tarvinnut katua. päinvastoin.

Mä en vaan käsitä miten se on jo vuoden, vastahan tuo oli mun käteen sopiva pienen pieni marsu, nyt se on ihan jättiläinen.
Ensi tapaaminenkin oli aivan mieletön, mulla oli heti tuosta outo tunne, ainoastaan Eka painoi mun mieltä, aina vaan enemmän ja se me onneksi saatiin kotiin.
Nyt se omaa vähän enemmän järkeä ja mahtavan luonteen, parempaa ei voisi edes kuvitella omistavansa. Niin mun käteen tehty.

Eka on ollut mun puuttuva palanen, minkä sain täytettyä :) täydellinen paras ystävä♥
Super kiitos kasvattajalle upeasta otuksesta ja onnea kaikille Ekan sisaruksille, etenkin tuolle omalle, onnea ♥

Tänään Eka saa sitten liikkua, liikkua, liikkua, herkutella, herkutella ja herkutella.





11 kommenttia:

  1. Oii onnea kauniille ja fiksulle Ekalle :3

    VastaaPoista
  2. Onnea Ekalle! Vitsit mitä vauvakuvia <3

    VastaaPoista
  3. Onnittelut Ekalle! :) Olipa hauska kuvasarja, suloisesta pallerosta on varttunut oikea kaunokainen!

    VastaaPoista
  4. Synttärirapsut vuotiaalle ja paljon paljon herkkuja! :)

    VastaaPoista
  5. Mukavaa lukea välillä muutakin kun treenijuttuja! En sano pahalla, mutta otsikointi on aika yksitoikkoista nykysin ja sen perusteella aina postauksen aukasen. Lisää näitä arkipäiväisiä postauksia, voisit vaikka kertoa teidän treenittömästäkin päivästä välillä ja ihan tavan arjesta :) onnea Ekalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ehdottomasti kirjotan arkesta kuhan sais niistäkin joskus kuvia ja jos jotain jännempää tapahtuu, oon niin huono kirjottaa mistään lenkeistä nimittäin :D
      Kiitoskiitos! :)

      Poista
  6. Ihania kuvia, onnea Ekalle!

    VastaaPoista
  7. Eka kiittää kovasti kaikkia onnittelioita! Kiitos :')

    VastaaPoista
  8. Voi ei, miten SÖPÖ! Noi pentukorvat... <3 Vuosi menee kyllä nopeasti. Myöhästyneet onnittelut ja mukavaa viikonloppua teille :)

    VastaaPoista
  9. Onnea Ekalle !! <3 En kestä noita pentukuvia, se on niin ihana pieni löllykkä niissä. :)

    VastaaPoista