maanantai 24. marraskuuta 2014

Tottista ja näköviestiä

Koulun jälkeen lyhyttä näköviestiä, viisi juoksua.
Eka lähti taas niiiiiiiin täysillä kaverin luokse joka kerta, mun luokse se lähti hyvin ja nopeasti, mutta ei niin tykillä heti kun mun luota pois. On ne "maalimies"tyypit niin ihania hei!

Illemmalla käytiin sitten vielä nopeasti tottistelemassa.

Seuruussa otettiin kolme täykkäriä, perkele kun en osaa niitä tehdä mutta ne miten tein meni koiralta hienosti, etenkin vika! Yksi pikku pätkä juosten, taas niin super kivaa hei! Ja yksi pätkä hiiiitaasti mennen, Eka veti ilosella ilmeellä ja hienosti, ennen tää on ollut kauheeta ja nyt se on kivaa. Loppuun pari innokasta lyhyttä pätkää, on se vaan niin kiva :) Yksi luoksetulo, tuli täysillä ja hienon tiiviisti. Liikkeestä seisomisia sivulta viisi, joka kerta se stoppas ihan seinään ja jäi paikoilleen, ilme oli innokas, se selkeesti alkaa oppimaan. Jee!!

Loppuun me heiluttiinkin raipan ja purutyynynkaa, kunnon ärripurri tuosta ilmestyy aina, tykinkuulanakin ammutaan pallojen luo. Tuo on myös oppinut kunnon haukkumisen, vetää semmosella äänellä kunnon settiä mulle päin naamaan. Hassu eläin, mutta niin hieno.

Huomenna olis sitten tottista ja viestiä, keskiviikkona oliskin preikin paikka :) 

2 kommenttia:

  1. Teillä näyttäs aina sujuvan reenit! :) Hieno Eka!

    VastaaPoista
  2. No suunnilleen, mä vaan oon aina tyytyväine toho otukseen :D takapakkeja odotellessa :p

    VastaaPoista